SIE English Sony Interactive Entertainment Inc. Entertainment 5 výletů, jakož i zkušenosti, o kterých jsme snít o

5 výletů, jakož i zkušenosti, o kterých jsme snít o

během našich 8 let cestování, viděli jsme nějaké fascinující památky, spokojeni některé úžasné lidi, stejně jako měly nějaké životní zážitky. Je to ještě mnoho věcí, které máme v našem seznamu cestovních sen. Právě tady je naše top 5 zápisu po roce 2017:

1. Spát v overwater bungalovu v Maledivách

Nic neznamená relaxaci, stejně jako high-end jako spaní na horním prostoru nad oceánem. Viděli jsme obrázky tohoto typu ubytování již mnoho let, stejně jako jen v poslední době mnoho našich blogů kamarádů bylo schopno zažít to – žárlivý!

Rádi bychom se probudili stejně jako slunce bije v našem pokoji, vylézt po žebříku k moři, stejně jako jít na osvěžující ráno plavání. Nemluvě o tom, že bychom chtěli udělat nějaké šnorchlování, Nick by šel potápění potápění, stejně jako my si oba užíváme nějaké zdravotnické lázeňské procedury.

Foto Zápočet: Dave & Deb ze světa D

Maledivy je nejnižší země světa, stejně jako jihozápadně od Indie stejně jako Srí Lanka. Skládá se z 26 písečných ostrovů, stejně jako je obklopen tyrkysovými modrými vodami. Skoro jsme tam šli tam, když jsme byli v Srí Lanky v roce 2009, ale náš rozpočtový plán v té době to neumožnil.

Ale můžeme se objevit v Maledivech v roce 2017 !! Slavíme naše 10. výročí společně, stejně jako my věříme, že výlet do této nádherné cíle by byl konečný v relaxaci, stejně jako romantika … Prsty zkřížené.

2. Fly First Class nebo Business Class

To je něco, co jsme nikdy neudělali. Stejně jako létáním High-End First nebo Business Class, nemám na mysli sedět na přední části malého letadla, kde je trochu opona oddělující 2 třídy, stejně jako získáte volný balíček arašídů!

Chci říct, že chceme létat správnou první třídu, kde jste zacházeli s licencí. Létáme spíše v těchto dnech, stejně jako na dlouhé lety, zejména do Asie, bylo by to opravdu hezké mít pohodlnou postel, aby si lehli na … s pravým polštářem. Stejně tak mi nevadí nějaké elegantní šampaňské, gurmánské jídlo, vstup do salonku, sprcha, stejně jako soukromí!

Právě jsme byli nedávno seznámeni s Ultimate Class Airfares, což je webová stránka s týmem profesionálů, kteří mohou objevit diskontované (i poslední minutu) tarify na velmi první třídě, stejně jako lety pro obchodní třídy po celém světě. Ať už cestujete pro podnikání nebo volný čas, mohou pomoci při objevování špičkových letů až o 75%.

Vše, co děláte, je vyplnit svůj odjezd stejně jako město příjezdu, vaše datum, váš typ letu, preferovanou leteckou společností, stejně jako vaše jméno, stejně jako v kontaktu s podrobnostmi, stejně jako zástupce z podnikání odpoví zpět s volnou citací.

Doufejme, že jednou Someday brzy budeme cítit po celém světě ve stylu?

3. Jděte na safari v Africe

V roce 2011 jsme backpacked odděleně kolem východní Afriky po dobu 5 měsíců. Spali jsme na lodích, na autobusech i na pláži. To vše byla neuvěřitelná cesta, s mnoha vzpomínkami. Bylo to však nejtěžší cesty, které jsme kdy udělali.

Často jsme museli vstát v 3:00 hodinu, abych chytil autobus, který by odejde v 8:00. Kdybyste nebyli na autobusu, než začal řídit kolem vyzvednout cestující, v době 8:00 hodil kolem, neexistuje žádný typ sedadel vlevo.

Autobusy i společná vozidla často došly plyn, byly přeplněny s lidmi, stejně jako neudělali do svých konečných destinací. Skončili jsme stopování na více než jedné příležitosti.

Zjistili jsme, že se v některých dokonce Dodgierových oblastech spíš spát. Plakali jsme, stejně jako se smáli, jsme se snažili a vzdali se. Byla to cesta pro knihy, plné mnoha vzestupů, stejně jako stejné množství pádů. Máme mnoho cestovních příběhů z té části světa.

I když jsme měli nějaké těžké časy, skvělé časy daleko převažovaly něco nepříznivého, že jsme zažili. Afrika je umístění na rozdíl od kdekoli jinde. Umíráme, abychom se vrátili stejně jako vidět více již jižních zemí – Namibie, Botswana, Zambie, stejně jako Zimbabwe.

Ale tentokrát to nebudeme dělat nezávisle. Chtěli bychom jít s důvěryhodnou společností s průvodcem, stejně jako řidičem, stejně jako naše ubytování. Chtěli bychom být tentokrát uvolněnější, stejně jako být schopni zcela užívat zvířata, krajiny i místa. Jít na safari je něco, co bychom mohli udělat, stejně jako znovu. Zůstaňte naladěni, protože v roce 2017 můžeme dělat jen to!

4. Stuťte naše tváře s Sushi v Japonsku

Japonsko je zemí, kterou jsme chtěli jít na exTroma dlouhá doba. Nejen proto, že Sushi je Nickovo oblíbené jídlo, ale od kultury, historie, přírody i lokalit. Když jsme naposledy cestovali v této části světa, drželi jsme se na návštěvě Japonska, protože jsme byli na tak pevném rozpočtovém plánu.

Chtěli bychom túrat Mt. Fuji, podívat se na Kjót, zažít Tokio, objevit o Hirošimě, vidět třešňové květy, jíst čerstvé mořské plody a samozřejmě také uspokojit lidi.

Viděli jsme tolik Asie, ale v extrémně blízké budoucnosti bychom opravdu chtěli udělat výlet do Japonska. Kdo ví, možná příští rok budeme!

5. Plavba do Antarktidy

Tento rok plánujeme cestovat do Argentiny i Chile. Antarktida nás tam bude posmívat z jihu. Tak blízko, ale tak daleko! Cestování na tento kontinent by bylo sen, který by měl být spokojen, než už nezůstanou žádné ledovce.

Vidění této nezkrotné, nedotčené země by byl takový sen splněn. Chtěli bychom jít na expediční stylizovanou loď, na rozdíl od tradiční výletní lodi, abychom zajistili, že bychom mohli opravdu vystoupit na kontinentu.

Foto kredit: Dave & Deb of the World D

Pádlování kajaku kolem leopardských pečetí, přijímání zvěrokruhu kolem ledovců, kempování na kontinentu a také vidět tučňáky zblízka, jsou vrcholy, o kterých jsem snil mnoho let … ale to je jedna z nejnákladnějších výletů v svět.

Kdo chápe, co pro nás bude mít nadcházející rok. Možná se naše cestovní touhy při návštěvě Antarktidy splní!

Máte nějaký typ legendárních výletů nebo zkušeností, které jsou na vašem seznamu přání? Ukažte nám v komentářích!

Zřeknutí se odpovědnosti: Toto publikování bylo sponzorováno společností Ultimate Class Airfares.

Jako tento příspěvek? Připnout!

Zřeknutí se odpovědnosti: Kozy na silnici jsou partnerem Amazonu a také přidružením pro některé další maloobchodníky. To znamená, že provádíme provize, pokud kliknete na odkazy na našem blogu a nakupujete od těchto maloobchodníků.