SIE English Sony Interactive Entertainment Inc. Entertainment Central Oregon Hot Springs: Belknap Hot Springs, Lodge and Gardens

Central Oregon Hot Springs: Belknap Hot Springs, Lodge and Gardens

BalkNap Hot Springs je jednou ze tří horkých pramenů centrálních Oregonů v jednoduché hodinové jízdě Eugene. Nachází se na řece McKenzie a prameny byly objeveny a původně vyvinuty R.S. Belknap v roce 1869. Návštěvníka dnešního Belknap Hot Springs, Lodge and Gardens mohou tábořit, pronajmout si kabinu, zarezervovat si pokoj v chatě nebo si jednoduše zakoupit denní vstupenku, abyste potěšili nižší bazén a turistické stezky.

Kreslení turistů k „minerálním lázně“, protože na konci 18. století, zarámované černobílé fotografie zobrazené v moderní Lodge, dávají návštěvníkům představu o tom, jak se dům v průběhu let vyvíjel. Bylo řečeno; Všimněte si, že Mapy Google stále popisují umístění jako „rustikální ústup s jarními bazény“. Chcete-li najít Belknap Lodge, vezměte dálnici McKenzie (126) z Eugene/Springfieldu těsně za městem McKenzie Bridge. V tomto okamžiku budete do Willamette National Forest a budete hledat Belknap Hot Springs Road. Odbočte doleva a cestujte směrem k řece asi 0,5 mil (silnice dělá slepý konec na parkovišti hlavního vozidla).

Naše rodina šla do Belknapu na nedělní jízdě koncem dubna. Koupili jsme denní průkazy, abychom použili spodní fond a zvýšení na síti stezek přátelských k dětem. Přinesli jsme koupací obleky, ručníky a sandály a změnili jsme se do malého měnícího se a sprchového zařízení (Poznámka: suché oblečení můžete uložit do malých, odemčených kovových košů do šatny nebo jen jít všechno zpět do vašeho auta).

Kde zůstat

Najděte ubytování vhodné pro rodiny v Eugene v Oregonu od konvenčních hotelů po soukromé útěk prostřednictvím pobytu22.com:

Denní sazby jsou 7 $ za hodinu nebo 12 USD za celý den (po celý den 9:00 až 21:00). Hosté přes noc mohou zůstat v bazénu až do 22:00 v pátek a sobotu večer a mají také přístup k menšímu hornímu bazénu nacházejícím se v kempu. Teplota vody pro oba bazény je 104 f a do vody se přidává minimální chlor (děti do dvou a plavecké plenky nejsou ve vodě povoleny). Vstup horké vody se nachází na straně řeky bazénu a (s dětmi) jsme viseli na opačném (chladnějším a stížnějším) okraji. Také, jak by se dalo očekávat v úžasném venku, občasná chyba se setká se svým výrobcem v toaslé vodě – jen plavání kolem entomologického krveprolití.

Cena přijetí je cesta na mostu pro pěší přes řeku McKenzie a do bludiště turistických stezek. I když můžete chránit mapu před recepcí, stále jsme se stali dezorientovaní v našem pokusu najít iluzivní „skrytou zahradu“.

Zůstaňte však odhodlaní, protože vaše odměna bude setkáním v chytře maskovaném, dokonale klidném prostoru. Vážně, vsadím se, že víly žijí ve stínu a pak vyjdou tančit v měsíčním světle!

Hlad z našeho rodinného kruhu, jako je cesta po stezkách, jsme vyskočili na zmrzlinu v obchodě Lodge a pak jsme se pokusili nenechat naprostý nepořádek v oblasti pikniku na terase (nápověda: Získejte nějaké papírové ručníky z koupelny v šatně). Dosud nebylo otevřeno pro sezónu koncesní stánek, který pravděpodobně slouží párky v rohlíku a jiným občerstvením. Zatímco rodina mohla snadno ušetřit peníze a zabalit chladič, nelitovali jsme, že jsme zaplatili navíc ve prospěch z toho, že jsme si užívali zamrzlé léčby.

Než jsme zamířili domů, putovali jsme po horním kempu. Stránky sahají od zalesněných stanů k mnohem otevřenějším, travnatým, RV skvrnám. K dispozici jsou také kabiny a útěkové domy s různou velikostí a rozvržením (a jsou rozptýleny na obou stranách řeky). Našli jsme horní bazén těsně za toaletou a budovou prádelny. Pokud jdete dostatečně daleko, můžete také objevit pěstěný asijský trávník se stezkami a lavičkami kolem dvou malých rybníků.

Na povrchu je zařízení čisté a dobře udržované. Letos v létě plánujeme výlet zpět do tábora a podílíme se na raftingu Whitewater na řece McKenzie. Expedice High County je outfitter na místě.

Příbuzný

Pět horkých pramenů bazénů pro rodiny pro mnoho dětí, vrcholem rodinného útěku je bazén. Ať už kempujete nebo sestavujete v pětihvězdičkovém hotelu, na konci dne může voda spojit nejvíce hašteřící sourozence a unavené rodiče. To znamená, že jedna věc, kterou jsem se naučil, když jsem přišel na …
2. července 2016 v „Epic Road Trips“

Výlet na Jackson Wellspringseven na jižním Oregonu, než jsme se přestěhovali do severozápadního Pacifiku, začali jsme zkoumat četné horké prameny po celém regionu a Jackson Wellsprings v jižním Oregonu byl na mém seznamu kbelíků po nějakou dobu. S teplejšími teplotami v polovině dubna jsme v neděli odpoledne nashromáždili do Subaru a udělali jsme…
1. června 2022in “Oregon”

Oregon, který pobývá v Sunriver Resortsunriver v centru Oregonu, je plánovaná komunita pro obytné a resortní komunitu 3 300 akrů, která se nachází patnáct mil jižně od Bend. Malá populace 1 500 Ish Oregonianů volá Sunriver domů a platí daně, které podporují veřejné služby, včetně požárního a policejního oddělenínull