SIE English Sony Interactive Entertainment Inc. Uncategorized Narozeniny, piva a koktejl Den matek

Narozeniny, piva a koktejl Den matek

Tajně miluji narozeniny … no, teď to není moc tajemství. ale já ano.

Předstírám, že mi je jedno, jestli mám narozeniny nebo ne, hrajte to v pohodě. Ale je mi to záleží. Myslím, že to dělá romance. Miluje narozeniny více než cokoli – ještě více než Vánoce. A to není omezeno jen na její narozeniny.

Pro ni je to všechno o tom, že někdo má skvělý den a má den, který je úplně jejich.

Pro mě je to o tom, jak moc mohu tlačit carte blanche, když je váš zvláštní den. A je pozoruhodné, kolik toho můžete ve skutečnosti dostat pryč k narozeninám!

Letos moje narozeniny mají rozhodně orientovaný na pivo, což je zábava. Rozhodl jsem se věnovat více úsilí na dříve spící stránku naší firmě, kterou byste mohli vidět častěji: pivní romance!

V této fázi je to pouze Instagram Feed @beerromance, ale měla by to být zábava. IG vydání tohoto týdne má docela pivnou chuť, jak se chystáte zjistit.

Doufáme, že se vám bude líbit toto ig ed a brzy s vámi budeme mluvit znovu.

Na zdraví!

Jim & Christina x

Ne, to nejsou moje balónky – i když si přeji, aby byli! Dnes mají 3. narozeniny holčičky našich přátel! Je to taková zlatíčko a jak jste možná uhodli, miluje růžovou!

Všechno nejlepší k narozeninám, Jessica. Tento zmrzlinový dort je naprosto chutný – jahoda a čokoláda. Nevím, jestli jsou to oblíbené příchutě Jessiky, ale vím, že je její otec má rád!

Toto je z malého obchodu s gelato v Chatswoodu, Sydney jménem Gelateria Gondola. Úžasné malé místo s ohromujícím gelatem. Což mimochodem není zmrzlina. Ne ne ne.

Přečtěte si o rozdílu zde!

Je středa a to znamená pivo! Obvykle hraji fotbal každou středu, ale tento týden máme noc volna. Takže je to přímo dolů v hospodě. Jsme v baru Trinity v Surry Hills-dlouhodobý oblíbený pronásledování týmu.

A dnes večer pijeme úžasné pivo z pivovaru Endeavour. Ano prosím!

Máme to štěstí, že žijeme dostatečně blízko k přístavu v Sydney, že není mnoho týdnů, kdy se někde nemusíme brát trajekt. Je to tak ohromující způsob cestování.

Dokonce i dojíždějící, kteří používají trajekt každý den, jsou uvolněnější a šťastnější než ty, kteří používají autobusy a vlaky. Přestože je trajekt dražší a cestuje pomaleji (pokud neexistuje provoz), myslím, že je to nejlepší způsob, jak se dostat z a kamkoli.

Dnes večer se paní Romance a já usadíme a užijeme si začátek zimy správně. Uvařil jsem své speciální pečené brambory (pravděpodobně bych vám měl dát recept na ně, neměl bych?) A ohromující steak, a my jsme popraskali lahodný Cabernet Sauvignon z Hardys Wine.

To je z řady geologie Tintara a stojí za to se podívat.

Dnes připravujeme několik základů naší cesty – jako je nákup nového kufru. Zjistili jsme, že náš starý byl příliš velký a i když nebyl úplně plný, měla nadváhu.

To také znamená, že mohu sedět v krabici, ve které přišel. Velmi pohodlné, děkuji!

Paní Romance a já máme dnes odpoledne důležité obchodní schůzky. V našem místním. Testujeme také, abychom viděli, že je to dost dobré na mou narozeninovou oslavu.

To je!

Moje ryby a hranolky jsou naprosto chutné, stejně jako můj pirátský život bledý pivo!

Oběd paní Romance je mnohem zdravější, ale neméně chutný. To, co může vypadat jako obří čipy, jsou ve skutečnosti velké desky Halloumi!

Jaký nalezení! Nemohl jsem tomu uvěřit, když jsem dnes spatřil tento obrovský (a dobře vytvořený) spliff na hotovostním stroji uprostřed města.

Dokážu jen myslet na chudého, který to nechal; Pravděpodobně jen na cestě do preventivního munchy obchodu, dostal nějaké peníze ven a nechal účel celého cvičení na bankomatu.

Kdyby to nebylo tak vtipné, bylo by to smutné!

Dnes odpoledne jsem vzal věci Al Fresco. Hrnec kávy, ohromující výhled a velmi robustní kubánský doutník. Není mnohem lepší. A naše kancelář WiFi dosáhne také. Perfektní!

Jen se opravdu předvádí.

Pro ty, kterým se starají, je to Cuaba Distinguidos a je to vynikající doutník. Není to však pro slabé srdce; Je to velmi velký kouř.

Mám narozeniny a budu pít pivo, pokud chci! Jeden z nádherných narozenin paní Romance se mi dává: jedno z nejlepších australských piv – Hop Hog Feral Brewery.

Včera byl Den matek v Austrálii – a ve skutečnosti mnoho zemí po celém světě.

Pracovali jsme s Feeneyho irský krém, abychom přinesli ohromující koktejl pro zvláštní den maminky – i když bych si osobně užíval pití každý den v roce … a nejsem ani máma!

Podívejte se na tento lahodný nápoj zde.

Rekapitulace cestování tohoto týdne

Každý týden se vracíme v čase přes některé z našich oblíbených cestovních destinací pomocí nikdy předtím viděných fotografií našich cest. Zde jsme se ohlédli tento týden.

Jaký ohromující den na Stockton Beach – nejdelší pláž v Port Stephens. Místa je 32 km dlouhá a až 1 km široká. Voda také zůstává mělká po věky, což je ideální pro pádlování!

Podívejte se víceZ našich tipů pro Port Stephens, jen pár hodin severně od Sydney, zde.

Port Stephens je opravdu tak ohromující částí Austrálie. Slunce stoupající nad krajinou tohoto poloostrova stojí za začátek!

Užijte si tento výstřel – je to vzácné. Obvykle vstávám včas, abych viděl východ slunce a je ještě vzácnější, že mám náladu, abych si pořídil svou fotografii!

Ale výhled na zátoky Port Stephens, stejně jako slunce porušuje horizont, stojí za to se vzdát tepla vaší postele!

Mataking Island, mimo severovýchodní pobřeží malajského Bornea, je naprosto ohromující. Tento malý pruh písku zmizí při přílivu a ponechává ostrova pokrytý palma v dálce zcela izolovaný.

Když jsme poprvé viděli toto místo, nemohli jsme uvěřit našim očím. Je škoda, že zbytek matakci není tak krásný.

Zatímco jsme navštěvovali ostrov Gaya hned u pobřeží Kota Kinabalu – hlavní město Sabah – vytvořil jsem přítele! Nemyslím si však, že se o mě zajímal, jako byl náš piknik!

Jsem si také vědom toho, že se tento chlapík nazývá vousatý prase. Kdyby to můj bratr někdy zjistil, nedovolil by mě dostat pryč s tímhle!

Gaya Island Resort má pozoruhodný výhled ze své pláže přes vodu do Kota Kinabalu v malajském Borneu. Odtud můžete vidět Mount Kinabalu – Borneoův nejvyšší vrchol.

Pro více informací o naší době v Borneu najdete v naší knihovně příspěvků zde.

Doufáme, že se vám tento týden líbilo IG Edition. Brzy si povídáme.