SIE English Sony Interactive Entertainment Inc. Uncategorized Zkoumání kultury i Kaluts v Kermanu v Íránu

Zkoumání kultury i Kaluts v Kermanu v Íránu

jsme strávili 3 noci ve městě Kerman a také jsme měli extrémně nezapomenutelný čas s regionálním lidem, zatímco jsme prožívali náboženský obřad Ashura velmi z první ruky. Jak jsme již uvedli, je to trochu věci v cestování, které nám skutečně přinášejí štěstí, stejně jako náš čas v Kermanu byl příkladem.

Autobus, který nás vezme z Yazd do Kermanu
Zpočátku jsme se rozhodli najít Kermanovi, aby šel do okolní pouště, vesnic i úžasných Kaluts (pískové útvary v poušti). Vzhledem k tomu, že napětí je v současné době vysoké u sousední země Pákistánu, rozhodli jsme se, že bylo nejlepší se nepokračovat tak na východ, jak jsme si přáli, a také trávit mnohem více času s domácností Akhavan v našem hotelu.

Ihned po kontrole do hotelu Akhavan jsme pochopili, že se nám tam budeme líbit. Sourozenci, kteří vlastní hotel, byli přátelští, tam byli jen 4 další turisté, pokoj byl neposkvrněný, restaurace na místě podávala skvělé jídlo a všude kolem vibrace byla přátelská a teplá.

Náš prostor v hotelu Akhavan v Kermanu
Vykopali jsme naše tašky do prostoru a vydali jsme se, abychom zkontrolovali 1200 metrů dlouhý „end-to-end“ zakrytý bazaar. Byli jsme poskytnuty bezplatné vzorky ořechů, sušeného ovoce, čerstvého granátového jablka a potrubí vodní dýmky! Mluvili jsme se spoustou regionálních lidí a také jsme se potulovali a užívali si atmosféru.

Dýmky na prodej na trh v Kermanu
Zpátky v hotelu jsme měli chutnou večeři hovězího dušeného masa, smažených ryb, rýže, salátu, jogurtu, grilovaných brambor a chleba. Byla to spíše svátek, celkem s „pivem“, že vtipný číšník Mohammad trval na tom, že pijeme. Řeknu vám, že to absolutně nebylo pivo.

V souladu s dnem jsme se vydali vidět malé blízké město Mahan a také populární Kaluts s naším motoristou pro tento den Ali. Nehovořil žádnou angličtinu, ale byl to fantastický motorista, stejně jako vždy se zastavil, kdykoli jsme se zeptali, a dokonce jsme z nás celý den udělali čaj.

Mahan byl fantastické město, ale vzhledem k tomu, že to byla doba dovolené (Ashura), spousta věcí bylo uzavřeno. Byli jsme však schopni vidět svatyni Sufi Dervish i básníka, Shah Ne’Mattolah Valie, který zemřel ve věku 100 let. Mauzoleum je také velmi staré, datuje se k 1436!

Krásný strop uvnitř svatyně
Z Mahana jsme udělali naši metodu do pouště. Asi po 2 hodinách řízení se krajina začala měnit. Jako by z ničeho nic začalo psát kolem nás.

Přijedete na Kaluts!
Když jsme navíc udělali naši metodu do Kaluts, před námi stály tyčící se pískové útvary. „Pískové hrady“ byly vytesány přes tisíciletí z úpravy větru, což spouští pouštní písek, aby se stohoval a také typ různé tvarované formace.

Užívá si západ slunce v Kaluts
Zůstali jsme, dokud slunce zapadne a také se potěšilo ještě jeden šálek čaje s naším novým přítelem Ali.

Ten večer jsme byli majiteli pozváni do rušné kuchyně. Rodina pana Akhavana, kamarádi i personál byli všichni hektickou přípravou 3 obrovských kotlíků jídla, aby další den poskytli pryč. Během Ashury, pokud jste schopni, je obvyklé připravit jídlo nebo pití pro komunitu. Hotel dělal jehněčí dušené maso jako jejich příspěvek a v tomto procesu obětoval 6 ovcí.

Pomáháme připravit jídlo Ashura
Nick, stejně jako jsem trochu pomáhal tím, že jsem míchal velké čepy lahodnosti. Rovněž jsem uspokojil tři dcery majitele, které se mnou sdílely nějaké informace o Ashuře.

Mě se třemi dcerami majitele
Následující ráno byli lidé seřazeni před bránami do hotelu. Každý z nich přinese kbelík, hrnec nebo nějaký typ kontejneru, aby získal nabídku. Nick, stejně jako já jsem byl dal do práce a také asistovaný předávání jídla místním obyvatelům. Shromáždili jsme kbelíky z bran, šli jsme do kuchyně, naplnili je guláš a přivedli je zpět do dychtivě čekajících rodin. Byl to tak úžasný zážitek! Všichni byli ve velkém duchu a také jsme byli také používány jídlo.

Po našem hektickém ránu pan Akhavan vysvětlil, že nyní se všichni shromáždí v centru města, aby zpívali, zpívali, modlili se a (pro muže) vlastní bičík. Takže, Nick, stejně jako jsem vyrazil do centra. Vzhledem k tomu, že se jedná o smutkové období pro šíitské muslimy, každý používá černou. Bylo tam mnoho lidí. Všichni muži, ženy i děti byli venku, aby truchlili nad ztrátou Imáma Husajna, který zemřel před 1333 lety.

Obřad Ashury v Kermanu
Ačkoli to byl pro nás nesmírně fascinující pohled, začali jsme se cítit klaustrofobičtí i as asi po hodině a také usoudil, že je čas, abychom odešli. Když jsme udělali naši metodu zpět domů, byli jsme použity bezplatné horké čokolády a teplé mléko! Lahodné.

Přijímáme nějaké bezplatné horké mléko pro Ashuru
Náš čas strávený v Kermanu byl o památkách, ale také to bylo velmi hodně o tom, jak vidět náboženský obřad a uspokojení úžasné rodiny Akhavan. Potěšili jsme se tam, ale po 3 nocích byl čas nastoupit.

Zůstaňte naladěni, abyste slyšeli o Nickových narozeninách v Shirazu!

Mít rád? Připnout! ?

Zřeknutí se odpovědnosti: Kozy na silnici jsou partnerem Amazonu a také přidružením pro některé další maloobchodníky. To naznačuje, že provádíme provize, pokud kliknete na odkazy na našem blogu a nakupujete od těchto prodejců.