SIE English Sony Interactive Entertainment Inc. Uncategorized Yangshuo – jsme konečně v Číně!

Yangshuo – jsme konečně v Číně!

Přestože je Hongkong technicky součástí Číny, stále jsme se necítili, jako bychom byli v pravé Číně a také jsme se opravdu dívali dopředu na překročení hranice. Byli jsme na velmi efektivní linii metra, abychom nás odvezli z centra Hongkongu do pohraničního města Schenzen. Není to místo, ve kterém opravdu chcete trávit hodně času.

Je to prominentní místo, kde se rozhodnete pro knock-off peněženky, boty i oblečení. Byly tam nějaké potíže, ale nebylo to tak špatné. Poté, co jsme se někde procházeli, abychom si koupili vstupenky na autobus, nakonec jsme objevili bezpečnostní a strážce, který pochopil naše gesta rukou a mávl na nás, abychom ho dodržovali. Ukázali jsme se na stánku s autobusem a žena nám řekla, že náklady od Shenzhenu do Yangshuo, 320 RMB (asi 50 $).

Byli jsme šokováni vysokými náklady, ale uvedla, že je to květnová dovolená v Číně a také také, že bezpečnostní a strážce dostane kompenzaci za to, že nás tam přinesl! Děláš si ze mě srandu? Nebyli jsme z toho tak potěšeni, takže jsme šli do dalšího stánku a nakonec jsme dostali lístek (bez placení provize) za 260 RMB, mnohem lepší.

Autobus přes noc, který vytáhl kolem 19:00, byl zbytkem těch, které jsme využili k tomu, abychom si vzali v Laosu, tak ve Vietnamu, jen o něco lepší. Měli jsme štěstí a také jsme měli postele na úrovni přízemí, která pro nás byla dostatečná, abychom si mohli lehnout s nohama ohnutými do uličky. Cítil jsem se chudý pro lidi, kteří museli spát na horním palandě, ale nic, ale bezpečnostní pás, který je drží, když jsme během noci letěli přes hrboly.

Nick se pohodlně dostává v autobusu přes noc do Yangshuo
Během přívalového lijáku jsme se objevili v Yangshuo v 5:30. Mohli bychom věřit, že bylo „skvělé, stejně jako Filipíny“. Zkontrolovali jsme do našeho domácího domu Yangshuo Culture House a také jsme šli spát ve skutečně dobré místnosti. Probudili jsme se o 5 hodin později, abychom se rozzářili sluncem v našem okně, stejně jako situace na další 3 noci, kdy jsme tam zůstali!

Místo tohoto domácího pobytu je úžasné, umístěné těsně mimo město dolů na malé uličce, kde regionální lidé sedí kolem hracích karet a mají čaj. Guy hraje čínskou verzi housle, zatímco mladí lidé na kolech na kolech, s krásnými červenými lucernami visícími z domovů nad hlavami. Majitel Wei, stejně jako jeho domácnost, byli tak přátelští, stejně jako domácí pobyt byl krásný. Zahrnoval 3 domácí jídla denně.

Snídaně byla jednoduchá, toast i mango, banán, čínské jablko i pomeranče. Oběd byla smažená rýže (kterou jsme nikdy nebyli) a večeře byla velká šíření mnoha různých čínských jídel: nádherné a také kyselé kuře, grilované plněné papriky vepřové maso, restovaný sněhový hrášek s česnekem a zázvorem, míchejte, míchejte Smažené hovězí maso s paprikou a cibuli, zcela vařená dýně … a výpis pokračoval. Byla to vše, co byste mohli jíst a také všichni seděli kolem stolu a také si vybrali jídlo z komunálních jídel s jejich hůlkami. Každou noc jsme se určitě podívali na naše večeře.

Streetside BBQ
mít večeři na ulici i piva

Kromě lahodného jídla jsme byli v krásné oblasti Yangshuo, abychom viděli krajinu. Tato část provincie Guangxi je chápána pro svou velkolepou krajinu posetou vápencovými krastami stoupajícími ze Země. Podobně jako ty, které byly objeveny v Thajsku, Vietnamu, Laosu a na Filipínách; Na jednom místě jsme však nikdy neviděli tak početné.

Karsty se protahují, pokud oko vidí ve všech směrech. Vybrali jsme si, že nejlepší metodou, jak vidět krajinu, stejně jako Karsts zblízka, by bylo pronajmout kola a vydat se. Dostali jsme si extrémně základní mapu a udělali jsme naši metodu směrem k krajině. Jeli jsme podél řeky Yulong, s zemědělskou půdou, do malých vesnic, kolem chlapa lovícího podél břehů řeky a také podél tichých zadních silnic. Jeli jsme asi 3,5 hodiny, než to volali den. Bylo to asi 30 stupňů, stejně jako jsme byli tak extrémně horko, že jsme se vrátili do města, vdechli jsme pár Gatorades a také šli na odpolední zdřímnutí. Vynikající první den v Yangshuo.

Náš první den cyklistiky s krajinou Yangshuo
Překročení řeky

Rychlá přestávka od cyklistiky
Chlap „rybařením“ v řece – s využitím ryb s využitím automobilů a baterie kamionů!

Regionální dáma cyklistická s vesnicemi
Výhled kolem krajiny YangshuoKrásné rýžové políčky i krasové v dálce
Druhý den strávil přesně stejným způsobem, ale tentokrát jsme si přáli vidět několik běžných turistických věcí v této oblasti. Šli jsme na Moon Hill i na strom Banyon. Tento den byl skutečný den prázdnin a primární silnice byly plné regionálních cestovních autobusů, minibusů, automobilů, motorkostí i kola. Byli jsme stateční a také propůjčili naši metodu i mimo provoz a neustále zazvonili náš bitový zvon! Skončili jsme na stromu Banyon, 17 metrů vysoký strom s kmenem měřícím 7 metrů kolem! Byl vysazen před 1400 lety a také se stal uprostřed parku s řekou Jinbao na jedné straně.

Masivní, starý banyonový strom
Nikdy neposlouchají znamení !!

Šli jsme s řekou k velkému a nechali jsme pořídit obrázek některých zvědavých regionálních lidí. Zjistili jsme, že lidé v Yangshuu jsou tak přátelští. Všichni státy ahoj, když chodí kolem, a přestože nemluví anglicky, pokusí se v případě potřeby pomůže a v případě potřeby se snaží pomoci a obavy o reakci. Po naší rychlé přestávce Banyon jsme se vrátili na naše 10 rychlostní kola, vyhýbali se výparům i dalších vozů, když jsme udělali metodu na Moon Hill. Zaparkovali jsme naše kola, dostali jsme pár vod a zamířili dovnitř, abychom viděli vápencový útes s přirozeným tvarem měsíce vyřezávaného z něj. docela cool. Věřili jsme, že jsme tam byli jen proto, abychom se na to podívali z dálky, ale brzy jsme si uvědomili, že jsme opravdu předpokládali, že jsme vyšplhali na vrchol útesu, abychom získali první pohled z první ruky.

Pohled na Moon Hill zdola

Takže, až 800 skalních pochodů, jsme šli. Kapali jsme, stejně jako já kapající, potu. Bylo to za vlhkostí a toho dne bylo 33+ stupňů. Túra na vrchol však stálo za to, ale názory byly fantastické. Můžeme se dívat ven kolem nás a také vidět kopce Karstů vyčnívající ze země, stejně jako mezi nimi byly malé vesnice, bylo to skvělé.

Nick začíná extrémně vlhkovou túru stejně jako vrchol Moon Hill

Dostal se na vrchol Moon Hill
Pohled z horní části Moon Hill – venkova a také všechny krasové v dálce

Netřeba dodávat, že sestup byl mnohem jednodušší. Zvedli jsme naše vyčerpané nohy zpět na naše kolo a také jsme se vrátili do Yangshuo. Objevili jsme fantastické kousky na oběd; Napařená a smažená vepřová knedlíky ponořená do sójové i chilli omáčky, ideální místo na oběd! Bylo to tak skvělé, že jsme tam několikrát skončili.

Žena, která dělá naše velmi milované vepřové a zelené knedlíky

mmm, lahodná dim součet a knedlíky se napařují
Náš třetí, stejně jako poslední den v Yangshuo, byl podobně jako ty předtím: probuďte se stejně jako lahodná čerstvá snídaně, pronajměte si kolo a vydejte se! Tentokrát jsme šli jiným směrem, přes řeku Li a přes vesnici Fuli. To byl zdaleka nejlepší výlet. Na silnici byla sotva auta a kamion, bylo tiché, scenérie velkolepé, vesničané podél metody byli tak laskaví. Je to jako extrémně mírový den. Zastavili jsme se podél řeky v trochu kavárně na drink a také skvěle, než jsme se naší metodou ještě více. Opravdu jsme nakonec chyběli vypnutí pro Fuliho (což není neočekávané, protože nic není psáno v angličtině), stejně jako z tohoto důvodu skončilo v některých extrémně venkovských vesnicích s některými vynikajícími památkami. Ženy se posouvaly pro šneky v řece, voda Buffalos se ochladila v blátivé vodě a zemědělci šli po buvolích po ulicích. Jo, rozhodně nám to nevadilo, že jsme museli ustoupit do Fuliho.

Místní lidé hledají hlemýždi
Jsme jediní turisté na míle daleko

Haha, palec nahoru!
Ohromující rýžové polddie na naší metodě k fuli

Vzali jsme trochu trajektu přes řeku Li do města Fuli, pochopili jsme pro své ručně vytvořené fanoušky. Bitské pruhy byly plné obchodů s chlapem a ženy, které používaly své malířské dovednosti na ručně vyráběné hedvábné fanoušky, dovednosti, které byly předávány z generace na generaci. Procházeli jsme se, než jsme se včas vrátili do Yangshuo, aby se naše domácí večeře podávala!

Naše bit trajektová loď, která nás vezme přes řeku Li do vesnice FuliRučně vyrobili fanoušci vysychající na slunci, Fuli Village
Tu noc jsme uspokojili několik vynikajících lidí, Jeanette & Nic, pár z Anglie, kteří cestovali 3 roky, z nichž polovina byla strávena cyklistikou po zemích! Byli tak pozitivní, pozitivní, stejně jako bezstarostné a také to bylo potěšení, jak si s nimi povídat. Dosud nemají žádné plány, stejně jako si stále užívají být na silnici. Byly to skutečná inspirace.

Následující ráno jsme vytáhli naše bolavá těla z naší teplé postele a také jsme skočili na regionální autobus, abychom nás zavedli na hodinovou cestu do města Guilin.

Jako tento příspěvek? Připnout!

Zřeknutí se odpovědnosti: Kozy na silnici jsou spolupracovníkem Amazonu a také přidruženým společností pro některé další maloobchodníky. To znamená, že provádíme provize, pokud kliknete na odkazy na náš blog a také nakupujete od těchto prodejců.