SIE English Sony Interactive Entertainment Inc. Entertainment Vytáhnutí zástrčky: Náš 1 měsíční digitální detox v Kanadě

Vytáhnutí zástrčky: Náš 1 měsíční digitální detox v Kanadě

Náš cestovní a digitální kočovný životní styl nám dává příležitost žít a pracovat odkudkoli na světě. Z tohoto důvodu jsme se ocitli v pronájmu senzačních ubytování po celém světě. Od vil v Canggu Bali a Koh Samui Thajsko až po byty v Argentině, Mexiku a dále.

Milujeme práci online a svoboda, kterou nám dodává, je něco, co nepovažujeme za samozřejmost.

Ale stejně jako my milujeme naši práci, je to stále – práce. A stejně jako si užíváme svobodu schopnosti žít v zahraničí, musíme se stále vrátit do Kanady, abychom aktualizovali naše pasy, vypořádat se s některými bankovními věcmi a koupit si vybavení, což je přesně to, co jsme udělali na naší nedávné cestě do Homeland – Digitální nomádové pochůzky.

Vzhledem k tomu, že nemáme konvenční typ práce 9-5, zjistíme, že ve skutečnosti nebereme svátky.

Jistě, měli jsme dny a často týdny, kde jsme právě napsali několik článků, ale stále jsme odpovídali na všechny e-maily, marketing sami, starali se o back-end věci a pracovali na sociálních médiích.

Rádi pracujeme online, ale je nezbytné mít také volno
Rozhodli jsme se, že „digitální detox“ byl dobře zpožděn a minulý měsíc strávil kontrolou s přáteli a rodinou v naší domovské zemi Kanady, aniž bychom pracovali na našich počítačích.

To je pravda, celých 30 dní, aniž byste ráno vstávali a na pár hodin se připojili k notebookům!

Pokud pracujete na počítači, budete vědět, že přestávka je nezbytná nejen pro mysl, ale také pro fyzické tělo. Nasákli jsme přírodu a rodinný čas a cítili jsme se, jako bychom byli skutečně „v tuto chvíli“.

Výlet kolem Britské Kolumbie

Něco, co jsme si v minulém roce uvědomili, je to, že nemáme rádi létání. Pro mě je to skutečný akt – suchý vzduch v rovině, stísněné sezení, které musí neustále žádat osobu vedle mě, aby přemístil, abych mohl vstát a jít do koupelny … víš?!

Pro Nicka se obává, že nám chybí let nebo je odepřen vstup do země, ve které přistáváme (kdy jsme se vzdali, že jsme byli při nástupu do Indie odvráceni v Jižní Africe).

Jsme vždy na letišti nejméně 3 hodiny před každým letem, abychom zaručili, že všechny naše papíry jsou legitimní, a máme spoustu času na to, abychom se dostali do bezpečí a naší brány. Různé problémy s hraničními a letištěmi v průběhu let nám udělaly trochu plaché.

Naštěstí náš let z Grenady do Kanady (i když dlouhý) byl poměrně přímý a přímo vpřed, a po dobrém nočním spánku jsme se probudili ve Vancouveru, zvedli náš půjčovnu automobilu a vydali se na severovýchod, abychom zahájili výlet přes provincii.

Mít vlastní kola je nejvyšší svoboda cestování. Nejlepší je být schopen být podle našeho vlastního rozvrhu a přetáhnout fotografie nebo zajímavé památky.

Milovali jsme silnici zakopnutí po Britské Kolumbii – a dokonce jsme vzali automobil na trajektu na ostrově Vancouver
Nick nebyl zpátky domů za více než 2 roky a nikdo z nás nebyl v našem městě narození (Vernon) za více než 5 let. Vidění místa, které jsme vyrostli, byl výlet dolů paměťovým pruhem.

Oba jsme z malého města Vernon, přesto jsme se nesetkali, dokud jsme se přestěhovali do Calgary v Albertě. Aniž bychom o tom věděli, oba jsme se přestěhovali do velkého města v únoru 2003. Setkali jsme se o pár let později prostřednictvím vzájemných přátel a zbytek je historie. Je to opravdu malý svět.

Na cestě na střední školu jsme jeli skrz známé zadní silnice, které jsem vždy řídil (rychlost). Zastavili jsme se v restauraci, na které jsem vždy oslavoval každé narozeniny. Podívali jsme se na Nickovu střední školu, která (překvapivě) byla zrekonstruována. Procházeli jsme se parky a do obchodů, které jsme často navštěvovali.

Ale to, co jsme hodně pozorovali, bylo to, že se moc nezměnilo … kromě nás.

Mezi Vernonem, Pentictonem a Kamloopsem jsme se odhlásili s různými členy rodiny a některými z našich nejlepších přátel – početní, které jsme v letech neviděli – přes BBQ, piva a hry.

Procházeli jsme se národními parky, lemovali jsme pláž, putovali po uměleckých ulicích a povečeřili jezeru. Bylo úžasné vidět všechny a nebyl tam nedostatek smíchu a lásky.

Pohled na Gibraltar Rock v provinčním parku Sensational Paul Lake mimo Kamloops

Z údolí Okanagan a Thompson jsme zamířili jihozápadně na ostrov Vancouver – místo, které jsme se v letech nekontrolovali, ale je jedním z nejvíce senzačních destinací v celé Kanadě. Začali jsme v hlavním městě Victoria s rušnými přístavy a anglickým světlem.

Strávili jsme různé dny doháněním s přáteli a oslavováním svatby, ale také jsme našli mnoho věcí ve VictoRia, kterou jsme nikdy předtím neudělali – což je neobvyklé, protože jsme oba strávili dost času ve městě.

Byli jsme nadšeni, abychom vyrazili a viděli, co jsme mohli vidět!

Fisherman’s Wharf je malá komunita barevných plovoucích obytných domů. Je to také centrum pro kajaky a velryby, které si užívají zájezdy. Těsnění hlavy nahoru v naději, že dostanou nějaké mořské plody, zatímco turisté se bloudí kolem pohlcujících čerstvých měkkýšů a rybaření n ‘žetonů z okolních kiosků. Naštěstí pro nás jsme dorazili během hodiny „Buck a Shuck“ – 1 $ za čerstvou ústřici.

Barevné floatské domy na Fisherman’s Wharf ve Victorii

Popíjení místního řemeslného piva, zatímco stolování na čerstvě zachycených mořských plodech a hledění v přístavu bylo skvělým způsobem, jak strávit líné odpoledne. Cesta přes vodu zpět do našeho airbnb v horním přístavu v malém žlutém taxíku však byla nejlepší část – jak roztomilá je tato loď?!

Docela možná nejroztomilejší taxi vůbec

Procházeli jsme po celém městě Victoria, vyrazili na 10 kilometrových stezek kolem regionálního parku Elk / Beaver Lake, šli na 25 km na kole s trek koly, zamířili do kostela a státního vinařství, rozloučili se v mnoha restauracích a barech a Samozřejmě se zúčastnil svatby mého přítele v ohromujícím medvědího horského letoviska.

Ve Victorii není nedostatek věcí, které by bylo možné vidět a dělat.

Kozy se vyčistily na svatbu mého přítele

Po 10 dnech v Victorii a okolí jsme byli znovu na přemístění. Míříme na sever, vydali jsme se do pobřežního města Campbell River, následované Nanaimo, Parksville a Courtenay. Přirozené kouzlo na ostrově je neuvěřitelné. Strávili jsme dny kontrolou s rodinou a přáteli, jídlem v kavárně našeho Pal Darryl a užíváním si všeho, co tyto destinace musely nabídnout.

Od vidění „koz na střeše“ v Coombs a chráněných jedlích Douglas v Cathedral Grove až po prožívání standardního rybolovu Tyee v řece Campbell a turistika kolem národního parku Little Qualicum Falls poblíž Parksville, to bylo opravdu úžasné.

Jeden z četných pádů v národním parku Little Qualicum Falls – senzační oblast pro turistiku
Dokončili jsme naše cesty s několika dny pro sebe, abychom chytili dech, zpět ve Victorii. Bylo úžasné vidět všechny – a myslím všechny. Nemohu ani spočítat počet lidí, se kterými jsme byli schopni navštívit. Bylo to úžasné a máme to štěstí, že máme takové úžasné přátele a rodinu.

Jeli jsme náš půjčovnu automobilu do trajektu a překročili jsme úžinu zpět na pevninu (dokonce jsme viděli orky z trajektu!). Poté jsme jeli z terminálu do centra Vancouveru, spadli z půjčovny, vzali linii metra na letiště a odletěli na červeném oku, 12 hodinový let zpět do našeho paradického domu v Grenadě.

Teď to byl cestovní den.

Pěší turistika v provinčním parku Paul Lake v Kamloops
Jak si můžeme dovolit být offline na měsíc?

Trváme tolik času pro sebe by nebylo možné před několika lety. Když jsme poprvé začínali, vydělávali jsme jen pár set dolarů měsíčně z našeho webu. Samozřejmě to bylo doplněno zcela bezplatným ubytováním od našich domů v domácnosti, ale přesto, bezplatné ubytování neplatí účty.

V průběhu let (a díky vám, našim čtenářům!) Tento web nyní každý měsíc zkontroluje více než 220 000 lidí. Mnohem více sledujících blog má, tím mnohem více příjmů lze generovat ve formě reklamy a přidružených společností.

Vzhledem k tomu, že naši následovníci jsou milovníky cestování a žijí a pracujeme v zahraničí, nabízíme produkty na našem webu, o které byste se mohli zajímat – ty, které osobně doporučujeme. Pokud si zakoupíte cestovní pojištění, zarezervujte si hotel, zakupte si položku na Amazonu, pronajměte si automobil prostřednictvím Expedia.com, připojte se k důvěryhodným domácnostem atd., Obdržíme malou provizi z vaší rezervace – bez dalších nákladů na vás.

Tomu se říká „affiliate marketing“.

Komise jsou placeny různými společnostmi a je pro nás pobídkou, abychom je inzerovali na našich webových stránkách. Vzhledem k našim úžasným následovníkům jsme byli minulý měsíc schopni dostat zaplaceno za offline v Kanadě – za něco, za co jsme mimořádně vděční. Ve skutečnosti to byl finančně jeden z našich nejlepších měsíců.

Naše vytváření obsahu a správa sociálních médií také běhala na pozadí, když jsme byli offline, protože máme naše úžasné asistenty spravující ALl Z toho, stejně jako několik spisovatelů, kteří pomáhají vytvářet skvělý obsah pro web, když jsme pryč.

Bylo to dlouho vzhledem k tomu, že jsme si vzali dovolenou, a přestože milujeme to, co děláme, bylo dobré mít to prostoje!

Užívat si offline. Jo, milujeme vinařství …

Některé úvahy a realizace

Měli jsme fantastický čas prozkoumat Britskou Kolumbii a odhlásit se s našimi blízkými, ale pro mě tento výlet upevnil skutečnost, že i když bych mohl být kanadským občanem a narodil jsem se v Kanadě, země se mi necítí jako domov pro mě už.

Když jsme se vrátili do Kanady po našem prvním výletu na backpacking do SE Asie a na subkontinentu, setkali jsme se s „reverzní kultivační šok“. Po 13 měsících předtím jsme byli mimo systém, bez povinností, zcela daleko od všech zpráv a propagandy a ne péče na světě.

Bydleli jsme z batohu a mohli jsme dělat to, co jsme chtěli, když jsme chtěli – a oblékat se, jak jsme chtěli. Byli jsme obklopeni úplně svobodnými duchy na silnici a těmi, kteří se stejným způsobem jako my.

Tentokrát jsme nezažili takový druh šoku v reverzní kultuře, protože jsme se vrátili do Kanady různé časy, ale stále existoval ten přetrvávající pocit, že se do něj úplně nehodí. Naše mentalita se posunula a my ne Delší péče o to, v jaké části města žijeme, v jakých pracovních místech máme nebo jak četné vlastníky máme. Zejména se mi nelíbí starosti o to, jak vypadám.

Bylo to, co mám na sobě v pořádku? Co musím udělat s vlasy? Nepamatuji si poslední pedikúru nebo manikúru, kterou jsem měl. Za 8 let jsem nepoužil curlingové železo a neměl jsem žádný vlasový produkt, který by pomohl držet kadeře. Žádná z mých bot neodpovídala mému oblečení a neměl jsem co nosit, co by bylo vhodné.

… Nemohu jen nosit sarong a žabky, hodit si vlasy na hlavu a být s tím vyroben?!

Díky naší cestě do Chicaga jsme byli schopni získat nějaké přijatelné svatební oblečení od Macy’s, jinak bychom museli strávit spoustu času nakupováním v Kanadě.

Jsme mnohem více než rádi, že jsme se vrátili a prozkoumali, a naše rodina a přátelé pro nás tento výlet pro nás nezapomenuli. Všechno stranou, Kanada je naprosto senzační zemí k návštěvě a my se vrátíme, to je jisté.

Když se kola dotkla dolů a my jsme vypustili v Grenadě, slaný, vlhký vzduch mi zasáhl obličej, následoval značný úsměv. Imigrační důstojník nás vyrazil a řekl „vítejte zpět“. Ano, bylo dobré být zpátky … být doma. To je místo, kde jsme uvedli, že jsme – dobře, prozatím.

Co bude dál?

Work-Wise, Nick sestavuje pokračování svého blogovacího kurzu se zaměřením na SEO a jak růst provoz webových stránek. Jeho první kurz byl podstatný úspěch a nadále je s mnohem více a mnohem více se k tomu připojuje.

Momentálně máme více než 1 000 studentů a vytvořili jsme poutavou komunitu na Facebooku pro každého, aby diskutovali, pomáhali a povzbuzovali se navzájem na jejich blogovací cestě. Nick zjistil, že je neuvěřitelně uspokojivé, že může pomoci a komunikovat s novými bloggery.

Jak potěšeno, jak se máme vrátit v Grenadě, máme v pracích několik cestovních plánů. V nadcházejících měsících jsme byli pozváni na 4 různé tiskové výlety s Japonskem, Tchaj -wanem, Indonésií a Tureckem.

Často se však tyto výlety objevují, trávíme hodiny tam a zpět o logistice toho všeho a pak organizační strany prostě trochu zmizí do zapomnění – už nikdy nebudeme slyšet.

V listopadu plánujeme podniknout výlet na nedaleký karibský ostrov a v únoru, březnu a dubnu jsme začali plánovat dobrodružství na dva až tři měsíce.

Minulý rok jsme strávili asi 5 měsíců cestování po Jižní Americe a kontrolovali Kolumbii, Argentinu, Uruguay a Chile, ale stále existuje mnoho zemí