SIE English Sony Interactive Entertainment Inc. Uncategorized 22 obrázků z 22 dní na Balkáně

22 obrázků z 22 dní na Balkáně

Adventurous Kate zahrnuje přidružené odkazy. Pokud provedete nákup s těmito odkazy, udělám vám kompenzaci bez dalších výdajů. Dík!

Sdílejte na Twitteru
Sdílet na Facebooku
Sdílet na Pinterestu
Sdílejte na e -mail

JSEM ZPĚT! Po 22denní přestávce od webu-moje první nepracovní dovolená v letech-jsem připraven podělit se o své dobrodružství z Chorvatska, Bosny a Černé Hory s vámi všemi.

Byl to tak skvělý výlet. Toužím chodit do tohoto regionu roky, stejně jako Balkán nezklamal. Jsem přesvědčen, že se jedná o několik z nejkrásnějších (a nejzábavnějších) zemí na světě!

Prozatím fotografie z každého z 22 dní, kdy jsem byl pryč:

Den 1: Pula, Chorvatsko

Jak je to pro příjezd letu? Dave, stejně jako jsem se později dozvěděl, že jsme náhodou byli na inauguračním letu Jet2 z Manchesteru do Pula, a také nás přivítali vínem, pečivem i levandulovými sáčky.

Den 2: Labin, Chorvatsko

První celý celý den jsme se rozhodli o rozmaru jet do vesnice Labin. Labin [Ukázalo se, že je to nádherné a barevné město s několika z nejdostupnějších lanýžových těstovin, které jsme našli!

Den 3: Rovinj, Chorvatsko

Nejsem obvykle fanouškem extrémně turistických měst, ale o Rovinji bylo něco jiného. Možná to bylo, že pod městem naplněným turistickou je Rovinj autentickou středomořskou rybářskou vesnicí. Nebo snad stárnu a postupně mám rád hezčí místa. Ať tak či onak, Rovinj byl prostě nádherný, stejně jako jsem to miloval.

Den 4: Kamenjak, Chorvatsko

Čtyři dny po naší cestě jsme udělali první vpád na pláž – konkrétně na divoké pláže Rt Kamenjak, jižně od Premantury. Je to spodní špička Istrie a také stojí za výlet. Jen neočekávejte, že budete ležet na jakémkoli typu písku!

Den 5: Na cestě k jezerům Plitivice v Chorvatsku

Jednou z nejlepších věcí o pronájmu vozidla v Chorvatsku bylo vidět velké nabídky neočekávaných míst podél metody – jako je tento kostel, někde mezi Rijeka a jezer Plitivice. Jeli jsme kolem a také jsem křičel: „Musím to vyfotit!“

Den 6: Plitivice Lakes, Chorvatsko

Toto je jeden z přírodních zázraků, na které jsem se díval dopředu – a přestože jsme museli nabídnout s bouřkou, bláznivými davy, stejně jako chlap, který právě náhodně začal močit uprostřed jeskyně, měli jsme Fantastický čas na kontrolu ekologických jezer a bílých vodopádů Plitivice.

Den 7: Split, Chorvatsko

O dalmatském pobřeží je něco staromódního-nějak, navzdory všem turistům v trubkách a krátkých šortkách, vám dává pocit, že jste zpět v 50. letech. Věřím, že tato fotka Split’s Harbor to je příkladem.

8. den: Omiš, Chorvatsko

Poté, co poskakovala na naši Chorvatskou plavbu, byla naší první aktivitou hodinovou východou na horu, abychom viděli výhled z pevnosti v Piratey Omiš. A jako obvykle jsem typ nadhodnocoval svou schopnost vylézt na horu v sukni, v pálení tepla, aniž bych skončil jako skvrnitý, sípavý nepořádek. Ale udělal jsem to!

Tato fotografie byla pořízena okamžiky poté, co jsme se vrátili na loď. Věřící o obří Pina Colada je to, co mě udržovalo na vrcholu.

9. den: Pučišští, Brač, Chorvatsko

Při metodě Makarska jsme se zastavili na krátké plavání v Pučišća na ostrově Brač. V jakémkoli druhu jiné země by byla tato nádherná pláž základním kamenem cesty. V Chorvatsku je to jen plavání!

Den 10: Stari Grad, HVAR, Chorvatsko

Jednou z mých preferovaných aktivit na naší plavbě v Buspabout bylo ochutnávky vína na Stari Grad, HVAR, světovém dědictví UNESCO. Vrchol? Ten domácí chléb. Může to být ten nejlepší chléb, jaký jsem kdy ochutnal!

Den 11: město Hvar, HVAR, Chorvatsko

Když se procházejí mezi možnými celebritami v rituálním městě HVAR, moji lodníky, stejně jako já v pohodě! Na naší plavbě jsme měli fantastickou skupinu-hlavně Australané, hlavně v polovině dvacátých let až na začátku třicátých let, stejně jako hodně zábavy!

Den 12: Korčela, Chorvatsko

Korčela byla pro mě neočekávaným vrcholem – miloval jsem město, jeho architekturu, jakož i zejména jeho květiny. Existuje tolik fascinujících detailů – takže pokud jste fotograf, Korčela je chorvatský ostrov, který chcete zasáhnout!

Den 13: Národní park MLJET, MlJet, Chorvatsko

Oh, MlJet – jedno z nejkrásnějších míst, jaké jsem kdy viděl! Odysseus zde údajně strávil šest let, nadšený jak Calypso, tak krásou ostrova. Neobviňuji ho trochu – mohl bych strávit celý den hleděním na tato jezera slané vody.

Den 14: Dubrovnik, Chorvatsko

Ach, Dubrovnik – Pearl of Adriatic, nejkrásnější město vůbec, ať už to můžete nazvat. Zatímco staré město je přeplněné a také zaneprázdněné, můžete se z toho všeho dostat na městské stěny – a také získat nějaké fantastické fotografie.

Den 15: Sarajevo, Bosna a Hercegovina